TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

Prambanan OÜ-st ostetud tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates toote Omniva pakiautomaati, Itella SmartPost pakiautomaati või Eesti Posti postkontorisse saabumise teate kättesaamisest. Toote tagastamiseks võta meiega ühendust e-posti aadressil liliputieesti@gmail.com või telefoni teel (+372 569 70215).

Itella SmartPost pakiautomaadiga tagastamine/ ümbervahetamine: 
Paki tagastamiseks on Sul vajalik sama uksekood, mille said kauba vastuvõtmiseks. Alustamiseks vajuta ''Alustamiseks vajuta siia''. Seejärel vali ''Paki tagastamine''. Automaat küsib sama koodi, millega toimus paki väljastamine. Seejärel avaneb uks ning saad paki kappi panna. Peale ukse sulgemist vajuta ''Prindi kviitung'', see kinnitab saadetise tagastamist. 

Omniva pakiautomaadiga tagastamine/ ümbervahetamine: 
Mine lähima pakiautomaadi juurde. Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst ''Tagasta pakk'' . Sisesta ekraanile SMS-iga või e-kirjaga saadud tagastuskood. Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile, aadresskaardi leiad makseterminali alt sahtlist. Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ''Kinnita'' . Soovi korral prindi välja kviitung. Kui pakil on triipkood, piisab pärast paki tagastamise valikut triipkoodi skaneerimisest, paki numbri saad sisestada ka käsitsi. 

Postkontoris tagastamine/ümbervahetamine : 
Paki saabumise SMS-is või e-kirjas on tagastuskood. Sellega saad paki postkontoris tasuta tagastada. Paki saad postkontorisse tagastada sõltumata sellest, kas said selle pakiautomaadist, postkontorist või kulleriga. Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. 

Toode peab olema postitatud Omniva pakiautomaadi, Itella SmartPost pakiautomaadi või postkontori vahendusel Prambanan OÜ aadressile nimetatud tähtaja jooksul. Raha tagastatud toodete eest hüvitame Sulle 14 tööpäeva jooksul alates tagastustaotluse esitamisest.

Toote tagastamine või ümbervahetamine käesoleva lepingu tingimuste raames on tasuta ainult Eesti siseselt. 

Tagastatava või ümbervahetatava toote seisukord:
Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Prambanan OÜ-st või toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Prambanan OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Prambanan OÜ Sulle avalduse.

Kui selgub, et toodet on kasutatud, juhindub Prambanan OÜ mõistliku kasutuse põhimõttest, kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks. Prambanan OÜ-l on õigus tasaarvestada kasutamisest tingitud toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.

Ümbervahetamise erisused:

GARANTII JA NÕUETELE MITTEVASTAVA TOOTE TAGASTAMINE

Toodete nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Sul õigus nõuda toodete asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toodete vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastavad tooted Prambanan OÜ kulul.  

Prambanan OÜ tasub Sinu arvelduskontole (raha tagastatakse samale pangakontole, millelt toimus tasumine) tagastatud toote maksumuse ja transpordikulud (nii esialgse kui ka tagasisaatmise) 7-14 tööpäeva jooksul alates kauba tagasisaamise päevast. 

Kaebus saada kirjalikult või e-postiga aadressile liliputieesti@gmail.com viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. 

Kaebusesse märgi:

Prambanan OÜ-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.